miercuri, 7 ianuarie 2015

Curs extensii de gene: Academia Xtreme Lashes

       In postul anterior am scris de ce este important să urmezi un curs, în momentul în care te hotărăști să oferi un serviciu, în care lucrezi cu o zona atât de sensibila cum este ochiul uman. Astăzi voi vorbi despre cursul oferit de Academia Xtreme Lashes, curs pe care l-am urmat si eu.
Xtreme Lashes este o companie americană ce a fost înființată în 2005 de Jo Mousselli, inițial a fost o afacere de familie, acum este lider mondial în industria extensiilor de gene cu reprezentanțe în peste 50 de țări.
Xtreme Lashes a venit în România în 2009 și de atunci înfrumusețează privirea a mii de românce :)


           Cursurile pentru a deveni Stilist de gene se țin la Oradea cu Timea Podraczki și la București cu Raluca Popescu. Informații complete despre cursuri le găsiți aici.
Cursul de baza durează 3 zile, doua consecutive iar a treia la diferență de aproximativ o luna. In prima zi se face partea teoretica unde înveți multe lucruri interesante despre gene, cât și practica, că doar asta așteptăm cel mai mult să facem. Ce pot să vă zic este că la partea practică a fost mai greu decât mă așteptam, în filmulețele de pe net părea mult mai ușor. In a doua zi de practică m-am descurcat mai bine, și abia așteptam sa ajung acasă să le pun prietenelor mele gene. Faptul că a treia zi a cursului este la o luna diferență îți dă timp să exersezi, să faci cunoștința cu mai multe tipuri de gene, să vezi ce probleme poți întâmpina, ca mai apoi să le discuți cu trainerul. Tot în ziua a treia poți da și examenul pentru a primi diploma. Mi-a plăcut faptul ca nu toată lumea primește o diplomă de participare, chiar trebuie sa lucrezi frumos și corect ca să obții diploma. Diploma se poate obține și mai târziu, dacă reușești să îți îmbunătățești stilul de lucru încât să corespundă standardelor Xtreme Lashes.
Eu am făcut cursul la București, cu Raluca Popescu, dar când am întâmpinat dificultăți m-a ajutat atât ea cât și Timea Podraczki.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu